Nog twee dagen - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Betty Radstok - WaarBenJij.nu Nog twee dagen - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Betty Radstok - WaarBenJij.nu

Nog twee dagen

Door: BettydoetFeuerstein

Blijf op de hoogte en volg Betty

04 Juli 2012 | Nederland, Kampen

Over twee dagen vertrekken we voor onze volgende training naar Parijs. Daar gaan we het tweede deel van Instrumental Enrichments volgen. Hier leren we alles over de laatste 7 instrumenten. Er sluiten zich ook nog een paar mensen bij ons aan, zij starten met het deel wat wij in Jeruzalem gehad hebben.

Ik ben erg benieuwd naar de ontmoeting met de mensen uit andere landen en hun ervaringen met het programma van professor Feuerstein. En het weer ontmoeten van onze trainers uit Israel.

Nog twee dagen aan de slag op het Dokterspad, zaken afronden, diplomering en het afscheid van Rosemarie. Het wordt leeg naast mij in onze werkruimte, beide collega's gaan met pensioen.

Maar ook koffers pakken en dan op pad ........
En dan .....

JUST A MOMENT .... LET ME THINK!

• 04 Juli 2012 - 20:25

Anne Van Der Meulen:

Ha vuursteen, leuk dat je dit blog bij houdt.

• 05 Juli 2012 - 10:48

Willem:

Hoi Betty,

Suuk6 met de afronding. Daarnaast wens ik je een plezierig en leerzaam verblijf in Parijs.