Nog twee dagen - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Betty Radstok - WaarBenJij.nu Nog twee dagen - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Betty Radstok - WaarBenJij.nu

Nog twee dagen

Door: BettydoetFeuerstein

Blijf op de hoogte en volg Betty

04 Juli 2012 | Nederland, Kampen

Over twee dagen vertrekken we voor onze volgende training naar Parijs. Daar gaan we het tweede deel van Instrumental Enrichments volgen. Hier leren we alles over de laatste 7 instrumenten. Er sluiten zich ook nog een paar mensen bij ons aan, zij starten met het deel wat wij in Jeruzalem gehad hebben.

Ik ben erg benieuwd naar de ontmoeting met de mensen uit andere landen en hun ervaringen met het programma van professor Feuerstein. En het weer ontmoeten van onze trainers uit Israel.

Nog twee dagen aan de slag op het Dokterspad, zaken afronden, diplomering en het afscheid van Rosemarie. Het wordt leeg naast mij in onze werkruimte, beide collega's gaan met pensioen.

Maar ook koffers pakken en dan op pad ........
En dan .....

JUST A MOMENT .... LET ME THINK!

  • 04 Juli 2012 - 20:25

    Anne Van Der Meulen:

    Ha vuursteen, leuk dat je dit blog bij houdt.

  • 05 Juli 2012 - 10:48

    Willem:

    Hoi Betty,

    Suuk6 met de afronding. Daarnaast wens ik je een plezierig en leerzaam verblijf in Parijs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kampen

Betty

Voor mijn werkgever Landstede ga ik met een groep mededocenten in Israel een training volgen bij het Feuerstein Instituut.

Actief sinds 11 April 2012
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 21149

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Feuerstein Summercourse In Zandvoort

30 Juni 2013 - 12 Juli 2013

Trainerscursus Feuerstein in Parijs

07 Juli 2012 - 20 Juli 2012

Feuerstein Training in Parijs

20 April 2012 - 11 Mei 2012

Feuerstein Training in Israel

Landen bezocht: