Start in Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Betty Radstok - WaarBenJij.nu Start in Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Betty Radstok - WaarBenJij.nu

Start in Parijs

Door: BettydoetFeuerstein

Blijf op de hoogte en volg Betty

08 Juli 2012 | Frankrijk, Parijs

Vandaag zijn we gestart in Parijs. Zoals iemand al SMSte het leek wel een werledreis hiernaartoe. Iedereen stond om half 10 klaar op het station in Zwolle. Maar helaas was er geen rechtstreekse trein naar Rotterdam. In de buurt van Gouda was er een draadbreuk en dus geen treinverkeer mogelijk rondom Gouda. Advies via via en dan dus 5 minuten te laat in Rotterdam. Een van ons regelde direct 3 taxibusjes vanuit Utrecht naar Rotterdam. Uiteindelijk bleek dat we in Amsterdam dezelfde Thalys konden halen en dat lukte! De busjes maar weer afgezegd. En in een ruk vandaar door naar Parijs. Helaas bleek wij net in een coupe zaten waarvan de airconditioning niet goed werkte. Het was zeer warm en benauwd in de trein. Ook bleven we ruim 20 minuten in Brussel staan omdat iemand ziek was geworden in de trein en eruit gehaald is. Gelukkig niet een van ons.

In Parijs met een taxibusje naar het hotel en ons daar ge-installeerd. Even wennen, een normaal tweepersoonsbed met een dekbed, en daar twee weken samen onder slapen. We hebben dit opgelost doordat een van ons op het uitgeklapte sofabed slaapt. Ik ben benieuwd of dit twee weken goed blijft gaan.

Zaterdagavond zijn we met een groep Parijs ingegaan. We hebben even van Parijs gesnoven en heerlijk gegeten in het Quartier Latin.

Zondagmiddag is de training gestart. Het is erg leuk om een aantal van de trainers vanuit Jeruzalem weer te ontmoeten. De eerste lezing werd ook deze keer door professor Feuerstein gegeven. Hij is nog steeds erg allert en bij de tijd. We hebben nu een herhaling van de theorie gekregen en dat was prettig, in Jeruzalem was het allemaal best wel veel,

We gaan op pad met mensen uit meer 36 landen hier aanwezig. Vanuit Japan tot Argentinie en van De Litouwen tot Spanje.

We zijn met z'n allen op pad naar iets heel moois.

• 08 Juli 2012 - 20:38

Anja Verbeek:

Hallo Betty,
    Heel veel succes en plezier tijdens deze bijzondere bijeenkomst.

• 08 Juli 2012 - 21:30

Rosemarie:

Veel plezier en leer veel!
    Dank voor je komst afgelopen vrijdag. Leuk dat je er was.
    Tot ziens,

Rosemarie

• 09 Juli 2012 - 06:43

Stefanie Bredewoud:

Hoi Betty, heel veel succes, plezier, leermomenten, enz.
    Met al die nationaliteiten lijkt het de ISK wel ;-)

Groetjes,
    STefanie

• 10 Juli 2012 - 13:49

Willem Kas:

Beste Betty,

Ik wens je een leerzaam en prettig verblijf in het zomerse Parijs!!!