Let us Learn - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Betty Radstok - WaarBenJij.nu Let us Learn - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Betty Radstok - WaarBenJij.nu

Let us Learn

Door: BettydoetFeuerstein

Blijf op de hoogte en volg Betty

18 Juli 2012 | Frankrijk, Parijs

Nog een dag te gaan, maar de slotceremonie is al geweest. Professor Feuerstein vertrok eerder naar Jeruzalem. Het is de gewoonte om de summercourse te eindigen met een avond waarop alle groepen een presentatie geven. Er waren liederen, powerpointpresentaties e.d. Ilja uit onze groep heeft een prachtig lied geschreven en dat hebben we na een keer oefenen laten horen. En dat ging eigenlijk onder begeleiding van Gert op de gitaar, best wel heel goed.
Hieronder volgt de tekst:

LET US LEARN!

When I left to go to Paris,
I had some idea about what it would bring
My mind was singing softly: Let me learn!
I took Larissa’s classes,
We turned numbers into ordered things
All of us were thinking: Let me learn!

Chorus:
Let me learn! Let me learn! Let me learn! Let me learn!
All of us were thinking: Let me learn!

We suffered from the airco,
We were hot and cold and in between.
Still my mind was thinking: Let me learn!
We did all the instructions,
It was hard sometimes but I have seen
Everyone kept thinking: Let me learn!

Chorus:
Let me learn! Let me learn! Let me learn! Let me learn!
All of us were thinking: Let me learn!

Syllogisms showed us
There are sets and circles everywhere
We would sing in silence: Let us learn!
Now we’re almost leaving
But our books and readers will be there
We will go on singing: Let us learn!

Chorus:
Let us learn! Let us learn! Let us learn! Let us learn!
We will go on singing: Let us learn!

Tekst: Ilja
Melodie: Let it Be
IE 2 Paris, 2012

  • 19 Juli 2012 - 07:07

    Alice:

    Hoi Betty,

    Leuk om je verslagen te lezen. Hard aan het werk geweest,ben ook nog steeds bezig met voorbereiden voor de nieuwe cursus. Fijn dat we dingen samen gaan doen. Ik hoop veel van je te gaan leren.

  • 19 Juli 2012 - 08:17

    Willem Kas:

    Well, let it be for a while...
    Fijne vakantie Betty!

  • 20 Juli 2012 - 15:08

    Ankie Van Ballegoyen:

    Dag Betty, bedankt voor je mooie verslagen. Fijne vakantie, en tot september waarin we mooi aan de slag kunnen met Feuerstein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Betty

Voor mijn werkgever Landstede ga ik met een groep mededocenten in Israel een training volgen bij het Feuerstein Instituut.

Actief sinds 11 April 2012
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 21153

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Feuerstein Summercourse In Zandvoort

30 Juni 2013 - 12 Juli 2013

Trainerscursus Feuerstein in Parijs

07 Juli 2012 - 20 Juli 2012

Feuerstein Training in Parijs

20 April 2012 - 11 Mei 2012

Feuerstein Training in Israel

Landen bezocht: