Gestart - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Betty Radstok - WaarBenJij.nu Gestart - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Betty Radstok - WaarBenJij.nu

Gestart

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Betty

30 Juni 2014 | Nederland, Zandvoort

Vandaag was een byzondere dag. In het hotel van Centre Parcs was de gezamenlijke conferentie van Landstede Feuerstein kenniscentrum, STIBCO en Feuerstein Centrum Nederland. Zo'n 70 personen deden daaraan mee. Wij waren daar als ambassadeurs bij aanwezig.

Ik vond het heel inspirerend en het bracht mij weer terug bij de redenen waaom ik mee doe: DE STUDENT! In zijn kwaliteiten en niet zo zeer wat hij/zij niet kan. Het geloof in het feit dat mensen veranderbaar zijn.

Ik moet dan maar niet teveel denken aan studenten die ik/wij afgewezen hebben voor de opleiding omdat hij/zij in het verleden twee opleidingen niet afgemaakt heeft, die met justitie in aanraking is geweest, die lage scores heeft bij niveau 1 enz.

CHANGE is possible!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Betty

Voor mijn werkgever Landstede ga ik met een groep mededocenten in Israel een training volgen bij het Feuerstein Instituut.

Actief sinds 11 April 2012
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 21137

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Feuerstein Summercourse In Zandvoort

30 Juni 2013 - 12 Juli 2013

Trainerscursus Feuerstein in Parijs

07 Juli 2012 - 20 Juli 2012

Feuerstein Training in Parijs

20 April 2012 - 11 Mei 2012

Feuerstein Training in Israel

Landen bezocht: