Gestart - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Betty Radstok - WaarBenJij.nu Gestart - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Betty Radstok - WaarBenJij.nu

Gestart

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg Betty

30 Juni 2014 | Nederland, Zandvoort

Vandaag was een byzondere dag. In het hotel van Centre Parcs was de gezamenlijke conferentie van Landstede Feuerstein kenniscentrum, STIBCO en Feuerstein Centrum Nederland. Zo'n 70 personen deden daaraan mee. Wij waren daar als ambassadeurs bij aanwezig.

Ik vond het heel inspirerend en het bracht mij weer terug bij de redenen waaom ik mee doe: DE STUDENT! In zijn kwaliteiten en niet zo zeer wat hij/zij niet kan. Het geloof in het feit dat mensen veranderbaar zijn.

Ik moet dan maar niet teveel denken aan studenten die ik/wij afgewezen hebben voor de opleiding omdat hij/zij in het verleden twee opleidingen niet afgemaakt heeft, die met justitie in aanraking is geweest, die lage scores heeft bij niveau 1 enz.

CHANGE is possible!