Kenninsmaking met prof Feuerstein - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Betty Radstok - WaarBenJij.nu Kenninsmaking met prof Feuerstein - Reisverslag uit Tel Aviv, Israel van Betty Radstok - WaarBenJij.nu

Kenninsmaking met prof Feuerstein

Door: BettydoetFeuerstein

Blijf op de hoogte en volg Betty

23 April 2012 | Israel, Tel Aviv

Na een rustige dag in Tel Aviv zijn we naar Jeruzalem gereisd.In Tel Aviv hebben we gefietst naar Jaffo, het was heerlijk weer. Na de lunch lekker een uurtje in het zachte zand op het strand gelegen.

Vroeg in de avond kwamen aan in het hotel in Jeruzalem.

Zondagmorgen is de training begonnen. Na een wandeling van zo'n 2o minuten arriveerden we bij het Feuerstein Instituut.

Na de introductie kregen we de eerste lezing van professer Reuven Feuerstein himself. Het is fantastisch om te zien dat een man van 90 jaar nog zo actief is.

We hebben de eerste dag heel veel theorie over ons heen gekregen. Aan het eind van de dag zijn we zelf aan de slag gegaan met de instrumenten die Feuerstein ontwikkeld heeft. Zo hebben we ervaren wat de studenten ondergaan tijdens de "lessen" .

Al met al een heel goed begin van de training. Gezien het programma zullen we niet veel van Jeruzalem zien.

Helaas lukt het niet om de foto's te plaatsen via de iPad.

Just a moment ..... Let me Think!

• 23 April 2012 - 07:51

Rosemarie:

Fijn dat je het zo goed hebt.
    Jaffa is prachtig, we zijn er ook een aantal malen geweest.
    Jammer dat je niet veel van Jeruzalem te zien krijgt,...
    Groetjes, Rosemarie

• 23 April 2012 - 13:19

Willem Kas:

Hey Betty,

Leuk, jouw weblog!
    Ik ga het dagelijks lezen, dus produceren jij!

Hartelijke groet,
    Willem

• 23 April 2012 - 15:55

Ankie Van Ballegoyen:

Dag Lieve Betty,

Je gaat het druk krijgen! Ik voel dat je helemaal op je plaats zit daar. Veel succes, en ik ben heel blij met je weblog.

Ankie

• 24 April 2012 - 05:27

Stefanie Bredewoud:

Hoi Betty,

Het echte werk is begonnen dus! Succes. Elke dag een stukje voor ons is wel heeeeel erg leuk!