Weer thuis - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Betty Radstok - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Betty Radstok - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: BettydoetFeuerstein

Blijf op de hoogte en volg Betty

04 Juni 2012 | Nederland, Kampen

Na het verblijf van 3 weken in Iarael merkte ik pas de eerste dag op mijn werk hoe vermoeid ik was. Naast de intensieve training hebben alle indrukken van het land Israel heel veel energie gekost.

Eenmaal terug is het gelukt om een drietal groepen samen te stellen waarmee ik het geleerde in de praktijk kan brengen. Na twee vrijdagen lukt het steeds meer om het geleerde toe te passen. Ik geef 3 lessen in niveau 2 groepen MBO. De lessen komen uit het eerste instrument: Organization of Dots. Vanaf vrijdag jl. draait Anne met mij mee en kunnen wij samen de lessen voorbereiden, maar elkaar ook feedback geven over de gegeven lessen. Dit werkt heel goed.

Ik merk dat ik het meeste moeite heb met het laatste stuk van de les, dat wat Feuerstein "Bridging" noemt. Bij sommige studenten zie je al een omslag. Een vroeg zich af, waarom we dit niet aan het begin van de opleiding deden! Bij anderen zie je beperkt de verbale vermogens zijn!

Vandaag komt een van de trainers Nechama vanuit Israel naar Nederland. De komende weken zal zij bij een ieder van ons langskomen voor coaching on the job.

Een van haar favoriete uitspraken is: Be precise! Zeer passend bij de werkbladen die we nu doen.

  • 04 Juni 2012 - 14:35

    Doortje Reijmerink:

    Leuk dat we nu ook kunnen lezen hoe het werkt.
    Groetjes: Doortje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kampen

Feuerstein Training in Israel

Recente Reisverslagen:

20 Juni 2012

Voortgang lessen

04 Juni 2012

Weer thuis

11 Mei 2012

Afscheid en certificaat

08 Mei 2012

Nog twee dagen te gaan

06 Mei 2012

Weekend in Jeruzalem
Betty

Voor mijn werkgever Landstede ga ik met een groep mededocenten in Israel een training volgen bij het Feuerstein Instituut.

Actief sinds 11 April 2012
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 21178

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Feuerstein Summercourse In Zandvoort

30 Juni 2013 - 12 Juli 2013

Trainerscursus Feuerstein in Parijs

07 Juli 2012 - 20 Juli 2012

Feuerstein Training in Parijs

20 April 2012 - 11 Mei 2012

Feuerstein Training in Israel

Landen bezocht: